Interrogé par nos confrères de La Voix du Nord, Julien Palmieri a évoqué un éventuel retour à Bastia : « Tout est possible. Tout le monde sait que Bastia c’est mon club. J’ai un attachement spécial à ce club. Le club est dans une situation délicate, beaucoup de cadres sont partis. Je suis toujours attentivement les résultats. J’ai toujours dit que j’aimerais revenir un jour à Bastia. Quand ? Je ne sais pas. Mais c’est compliqué pour tout mettre en place. La phase aller vient de se terminer, je veux profiter de mes vacances et on fera le point après ». A suivre.
Ultime Nutizie
- A Scola Municipale di Tennis d’Aiacciu celebra a so prima annata cù 180 ghjovani licenziati
- Liga 2 : Johan Cavalli si ne và à ritruvà Thierry Debès à u Pau FC
- Olivier Pantaloni hè u novu allenatore di l’OGC Nizza
- Senza i soldi attesi, u GFCA Volley versu a cessazione di pagamentu ?
- SC Bastia : u club ricorre à a FIFA dopu à ritardi di pagamentu da parte di Trabzonspor per u trasferimentu d’Oulai
- Laurent Peyrelade, novu allenatore di u SC Bastia
- Football U16. A Squadra Corsa vince a Beranu Cup
- Philippe Diallo, presidente di FFF in Aiacciu : « A Corsica hà sempre a so piazza in u football prufessiunale francese »





